Stressig klipp dag

Alltsåå.. Jag vet inte om jag ska kalla det nostalgi eller pinsamt. Då menar jag videon. Har ni någonsin checkat in den eller? hahaha shit pommes.. Det värsta är ju att det var ju så då på 90(?) talet.
Dagen har varit stressig, har klippt tre pers idag och färgat ögon bryn på en.
Klipte syrran och färgade hennes ögonbryn i skolan. Klippte till hennes lugg, klippte topparna och lite mer uppklippt. Sedan klippte jag syrrans kompis typ 2 åriga son som inte alls satt still så faan vad jag är bra! Alla vart nöjda o tyckte det såg bra ut.
Sen sist toppade jag mackans mohawk och effilerade sidorna eftersom jag inte har någon rakapparat. Det gick också as braaa förutom att jag råkade klippa honom i örat med effilerings saxen... Klippte upp en liten skinn flärpa, det blödde "lite" oså va allt bra :DDDD.... Nej men alla vart glada och nöjda.
Det har vart en stressig dag för mig o fick inte middag försen vid nio så tappade humöret, att mamma inte printat ut bilderna på hur jag ska klippa mig gjorde allting lite värre.
Det enda bra med den här dagen har varit att jag äntligen fått klappa en harlekin grand danois <333333
och fick en STOR pommes till min mat på donken fast jag inte beställt det.
Imorgon är det jag som ska pysslas om, har först svenska sen klippning, naglar och sen om jag vågar med mitt hår drar jag till plattan.
Nu ska jag sova
pussssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0