Ögonfrans&ögonbryns färgning 3/4

här är resultaten på gårdagens ögonbryn & ögonfrans färgning som vi gjorde i skolan!
Såhär ser det ut när jag fyller i ögonbrynen liite liite, saknar formen jag vill ha vid början av dem.
(ursäkta resten av sminket runt ögonen, hade precis kommit hem från skolan. Orkade inte fixa till det)
Såhär ser dem ut när jag inte fyller i ögonbrynen
Och såhär ser jag ut när jag är heeeeelt osminkad!
Vart riktigt nöjd faktist
Idag klippte vi bara där vi va från förra veckan, är nu klar med det sista momentet så ska jag föna och sedan är jag klar med alla klippsätten! De e najs.
Torsdagen den 12 klockan 13:00 har vi kunddag så då ska min kära syster komma så ska jag klippa henne, färga ögonfransarna och göra inpackning på henne om jag hinner så det ska bli skit kul.
Idag på gymnastiken så tränade jag lite på shufflingen (börjar väl bli skapligt bra) min gymnastik lärare Hasse ba nemen oj Pernilla! Sådär har jag aldrig sett dig. Vilka festliga danssteg!
Han ville att jag skulle ha en uppvärmning.
HaAH eller inte.........
Nä ska nog ta och kolla på Hellcats eller scream 3 nu :) pussiluss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0