hår hår hår 3/4

Har bestämt mig nu för att försöka få till mitt hår igen eftersom det har blivit så pass långt och tjockt igen känner jag att jag vågar. Sen har Stefan den jäveln lurat i mig så mycket. Haha nä men jag tror nog att det skulle va fint på mig, särskillt nu när jag kan få hjälp i skolan. Det skulle va speciellt också, utåt stickande i min klass. Jag är ju den enda "alternativa"
Dock ska det inte bli så "scene" aktigt, blä man ser bara så liten ut. Vill ha det mer "metal", yeah det är lite mer pennsi style.
(obz, 2-3 årig bild)
Nu ser jag ju också bättre mina misstag som jag gjorde då, kolla löshåret bara..
Nä nu jävvlar du ska jag bli snögg! En rikti pingla
Btw, jag måste byta header haha men har inget ps. Fack.

Kommentarer
Postat av: MELI - Musik/Frisyr/Mode/Makeup!

sv: Ja jag älskar att skapa, iallafall när det gäller hår! :D kommer bli riktigt kul hihi

2011-05-04 @ 08:42:15
URL: http://mmeeli.blogg.se/
Postat av: EpicWaste

sv: haha jo vet, förlåt för de:(

tycker själv att det är snyggt med lite lite slitet hår, blir även lättare att fixa volymen när det är lite slitet, men jag håller med dig, mitt hår har blivit sjukt slitet och ska klippa mig så snart som möjligt;)

2011-05-04 @ 10:20:14
URL: http://epicwaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0