Färgat lite 2/4 2011

Jag tror seriöst att det är nå fel på min familjs gener. 
Idag skulle vi färga ögonbrynen och ögonfransarna i skolan. Skulle ba ha färgat mina ögonfransar men min lärare tvingade mig haha.. Hon ba gud vilken fin form du har på dina ögonbryn! Jag ba ja, det är just därför jag inte vill färga dem och förstöra det. Hon ba nää jag tror att det kommer bli jätte bra! Någon dag ska jag färga dina ögonbryn! 
Så vart det och det vart ju helt ok. 

Sen mina ögonfransar.. två i min klass färgade dem först o det vart typ inget, på alla andra i klassen vart det skitbra och det typ såg ut som att det hade mascara på sig. Men på mig? Icke då. Min lärare kom o fråga om inte jag också skulle färga ögonfransarna. Haha hon blev paff när jag sa att jag redan gjort det och färgade dem själv en gång till på mig. Det vart mycket bättre men fortfarande, ena ögats underfransar är ljusare än det andra.. 
Whats wrong whith me? :( 

Fick ju syrrans telefon, så hade hon kvar sin facebook sparning på mobilen så jag var tvungen att facerape'a henne. Skrev 
"Fan, jag trampade i hundskit idag påväg till jobbet! Varför är jag en sån klumpeduns?"
Hahahah jag tyckte det va skit kul och flera gick på det. Dock blev hon fett sur <3 

Btw, Har bestämt mig för att skaffa "stort" hår igen om mitt hår går med på det. Ska se när jag kan fara till frissan och klippa till peruken, det är för tungt för att kunna touperas just nu. 
Ska bli fett fein jämnfört med fail barnet i min skola. Seriöst, förlåt men vad tänker en del människor med?.. 

Nä nu ska jag sovaa o drömma obehagliga drömmar om unibrowns. Ni får en bild på hur det blev en annan dag, däckar nu.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0