Söndag 20/2-2011

Det bästa som hänt mig: Frågade Sofia om jag är hennes bästa vän, hon sa ja. Nu ska hon följa med mig till ungdomsmottagningen så jag får något för min mensvärk <3 .. P-piller(?)
Det värsta som hänt: Att jag inte gjort ett piss idag. Har fan legat i sängen hela dagen och spelat kingdom hearts. Sen så va jag hemma hos mamma en sväng, saknaden efter Gucci kom som en storm.. Men jag han pussa lite på na <3
Mitt lov håller fan på o bli föllt, de e najs.
Imorgon ska jag åka osminkad till skolan, vi ska analysera varandras hudtoner, ögon färg, hårfärg osv.. Intressant.. Så det blir helt naturellt imorgon mina vänner + pony tail. Grr vad snygg jag kommer va.. Eller?
Tvekar. Men det är så det är va!
Nu ska jag prata med folks eller spela en liten stund innan jag somnar. Behöver inte gå upp försen runt tio i sju imorgon, fett skönt!
God natt
Pussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0