Ny hårfärg

Jag vart fan nöjd även fast färgen är hel skum, alla säger att jag passar i det haha så då gör jag väl fan det!
Öhm.. Idag så har jag inte gjort alls mycket. Typ sofia kom hit runt elva, färgade mitt hår, hon sminkade mig (se bild) och jag fixa hennes hår o så drog vi in till stan en stund. Princeali kom och gjorde oss sällskap en stund, så gick vi runt lite, satt en ganska lång stund i kulturhuset haha flashbacks <3
Sen så åkte vi hem, kolla lite på melodifestivalen, käka o kollade på paranormal activity 2. Asså den är så sjukt äcklig och läskig. Jag ryser när jag kollar på den. Känner mig ganska safe som har en schäfer som vakar över mig <3
Näpp nu ska jag ta och sova! Mamma har fan köpt gymkort så vi ska åka dit o gymma imorgon (jag gratis dårå) och sen nästa söndag har hon anmält oss till Zumba.. Asså rolig kvinna?! Jaja.. Hoppas jag också får gymkort sen fast då kanske jag inte får åka på ridläger.. Nåja! Det löser sig..
Ah fan god natt nu
Pussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0