Najs juu 16/4

Vart ska jag börja?
Hela jävla dagen har jag hjälpt min kära syster att flytta, ja jag trodde jag skulle få psykbryt där ett tag men det löste sig tillslut. Trött och hungrig va man och allt va så pissigt tungt och jobbigt att bära så jag är helt slut i kroppen nu. Fyyfaan jag kan inte beskriva smärtan i rygg, ben, knän, fötter och armar. Särskilt händerna! Kan fortgfarande inte spola vart vatten på dem utan att det gör överdrivet ont.
Men jag fick en stycke kristall lampa och en Ariel affirsch så jag är typ jätte glad!!! Har satt upp den på min dörr <3333333 är skit stolt!

Sen när jag höll på o trixelixa med lampan råka jag skära upp hela handen på skruv mejseln, smart va? som ni ser där kanske, älskar min cam. Den tar så bra bilder!.. Eller?
Sen så är töjningen i nu, köpte tunnel i fredags (igår) så jag skulle kunna trycka i den sp den får läka ifred meneh nä jag fick inte i den. Idag kan jag inte ens röra på töjningen. FML. Btw, fuck mitt röda fejs. Jag är trött och röd, K?
Men nu ska jag sova för jag är jätte trött, juste ska göra påsk naglar också! Fniss.
God natt, Pussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0