Tisdag 28/9

Nu när jag ligger här sängen och tänker på det, har inte September gått riktigt jävla segt? Känns verkligen som det, men iallafall.
Idag så började man halv tio för att frisörtvåerna skulle göra inpackning på oss! Det va riktigt underbart och nu luktar mitt hår skitgott och är skit lent. Sen i oktober ska vi göra på dem, HEHE! Skriver då hur man gör! Känner att jag måste bli duktigare på det.
Gick hem efter lunchen idag eftersom jag hade sån jävla mensvärk o vart gnällig. Så jag såg en chans att hyra film och köpa chips, mysa till det rejält för mig! Åkte hem, tände ljus o mitt drak doftfat och hade det riktigt skönt, somnade nästan!
Just nu håller jag på och letar efter bra gothic band som man kan lyssna på, älskar verkligen den stilen. Fick tips om die form, så checkar lite musik från dem och de låter riktigt najs faktist. Annars så hittade jag Delain, låter skit mycket som nightwish. Jag brukar inte gilla sånna band som är lika andra men de är fan helt okej, tyvärr inte lika mycket opera. Fan jag älskar opera, mamma verkar iallafall fett på att gå på opera med mig! Vill lära mig att sjunga men vet inte om jag riktigt har den talangen tyvärr haha :(..
Blöö vet inte vad jag med ska skriva om idag skriver nog något random sen. Saknar min bilddagbok..

Pussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0