Terrängträning 25/9

Det gick verkligen sketa bra och det var verkligen sketa kul på terräng träningen! Jag trodde aldrig att Zoran skulle va SÅ pigg haha! Han va så ivrig så han guppa med överläppen, det såg så kul ut och man blev så glad av det för han va så glad. Men duktig va han och "busade" inte riktigt som de andra utan han lyssnade på mig och gjorde som jag sa och busade när jag tillåt, det kändes som att det gick skit fort men alla tyckte tydligen att det såg lugnt, trevligt och harmoniskt ut endå! Det enda som va lite det va att jag drog upp bena ibland typ? Jag höll på och trilla av en gång och det va över vagnen, jag vet inte varför men den kändes så himla läskig!
(Där jag hoppar vagnen och man ser att jag håller på o trillar av men hittade tillbaka till sadeln igen!)
Haha Sarah (hon som tog hand om det) sa det och illustrerade hur rädd jag såg ut! Men jag är jätte nöjd att jag fick ha Zoran, han är en riktig läromästare som Sarah sa :). Annars så gick faktist hela lektionen bra, ett par hästar som muppa sig men så är det ju, vi är inte så jätte ofta där uppe och alla vart så speedade och glada, det va så kul att se! Det va bara en som trillade av och det va för att efter ett hinder så var det en stor ek där man skulle sakta av och Vera gick in mot mitten av trädet som hade så låga grenar så hon som red ducka inte tillräckligt mycket och trillade av! Haha men det gick bra och alla kunde skratta åt det.
Jag och Zoran plaskar runt i vatten graven :)
Träningen slut, blöta Zoran som ville hoppa meera!
Efter terrängen och alla hade gått så var det bara jag om mamma kvar, passade på att gosa med Ägrim och ge honom ett par äpplen :)
Det var allt från terrängträningen!
Pussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0