Söndag 19/9 Kväll

Va i stallet idag då, det är alltid så härligt. Ägrim gick 12 lektionen så jag hjälpte till att fodra o sopa stall gången och städade lite i hans box. Sen när han kom in va han så pass oborstad så jag borstade rent honom och smörjde sen. Mitt i kom Isabell och fråga om jag ville göra sällskap medans hon skulle leda Capri o ja det kunde jag väl, fick fota med hennes kamera också :D, sen fotade jag henne och K. När jag smörjt klart så fotade hon mig och Ägrim också hihi, bilderna kommer sen :)
Min pappa har ju en värsting kamera, fan vill att han ska komma till stallet och fota men han är fortfarande lite skadad sen han trilla ner från taket. Det vill inte riktigt läka..
Men vi får se om Maria godkänner mig att va med på terrängen, gör hon inte det är det fan löjligt. Det känns verkligen som att hon har nybörjarstämplat mig. Bara för att jag hade en dålig start på häst.. Men men det fixar sig.
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, hade lust att spela resident evil på mitt älskade xbox 360 men venne om jag pallar. Sova tidigt ikväll fan
Först ska jag göra ett inlägg från frisör timmarna :)
Pussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0