Söndaaaag, segt!


Imorse vaknade jag och hade fetaste ryggonten OCH mensvärk! Tack så mycket för det! Så tyvärr vart det då inge stallet för mig trotts att jag ville men ryggsmärtorna gjorde att jag knapt kunde röra mig och har legat i sängen hela dagen.
I fredags så hade ju vi tjejorna ifrån frisör klassen fekke hos Isabell, några från våra tidigare fekke medlemmar (killarna från älvsjö) va med och ett par andra kompisar till dem, ett par riktigt härliga typer, underbara och trevliga och jag hade fan riktigt kul. Hoppas vi kommer fortsätta festa med dem, längtar efter tills på måndag o få höra vad som hände efter jag gått! Här kommer ett par bilder :)
Några av grabbsen, Malin, Sofia och Ellinor bakom Viktor :)
Söta Arvid, Sarah, Nellie och Jossan :)
Söta Rebecca <3
Det var allt för mig idag :) Funderar på o göra kategorier så det blir enklare för er att hitta o så ni slipper läsa sånt ni inte vill, jag vet ju att häst bilder inte är så poppis men jag vill enda skriva ner det :)
Skriver mer imorgon efter ridningen! Hoppas jag får en enkel häst med skön gång eftersom jag har så ont i ryggen :(
Pussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0