Onsdag 22/9

Ligger i sängen och kollar på välkommen åter, haha underbart program jag längtat efter. Sen ska jag kolla på kungarna av tylösand eftersom exakt alla gör det och jag undrar vad det är för rubbat program.
Skolan va seg som vanligt, så jävla tråkig dag. Hatar onsdagar nuförtiden. Men skönt endå för snaart är det fredaag! Partey parteyy! Sen efter skolan så kte jag och klippte mig, vart faktist ganska nöjd. Fast luggen vart kanske lite för kort, haha hon ba "hur kort vill du att luggen ska va då?" Jag ba "så jag kan se" haha ah nu kan jag se iaf, ser söt o busig ut typ? Jaja bild kommer.
Nu börjar programmet, se om jag skriver mer sen
Pussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0