Måndag 20/9 ridning

Efter skolan åkte jag ju till stallet, har ju ridningen på måndagar.
Fick Ägrim <3 vi skulle dessutom ha hoppning så hapi feijs on that! Det gick ju så braa också. Han vart riktigt fin i slutet och flög över, fick beröm så JAG ÄR EN KLAD CHEY IDAUG. Saknar dock min grupp på torsdagar :( Mina underbara damer <3
Hon som red Ägrim innan idag, hjälpte henne med borstningen för han va så jeeekla lerig. Haha hon hade tydligen försökt visa Ägrim på datorn för han är så vacker men det fanns inga bilder på hemsidan.
Alla tycker Ägrim är så vacker och han är ju verkligen det. Vackrast i stallet om jag får säga det själv <3
Kärlek vid första ögonkastet var det <3
DESSUTOM så kom jag med på terrängen!! IIH jag o Zoran ska hoppa över stockar o stockar på lördag haha :D så på lördag klockan tio ska jag va i stallet, "tidigt" haha klockan tio ska man va där men mysigt! Mhm!
Jag valde Zoran som första, sen golden och sist Ägrim. De är de jag skulle klara av och känner mig tryggast på eftersom hästarna blir helt annorlunda där uppe än i ridhuset så jag och min ridlärare kom fram till ordningen. h3or får egentligen inte va med men man kan söka om dispans och va me endå vilket jag som tur är fick. Hade helst velat ha Ägrim först men min ridlärare sa det att visst hon litar på oss där uppe eller hur man ska säga att det skulle gå bra men, Ägrim är Ägrim och jag har bara ridit där uppe en gång innan för två år sen på Dennis.
Jag är skit glad sålänge jag kom med! Det ska bli spännande. Nästa gång väljer jag nog Ägrim först :)
Nu ska jag nog spela lite resident evil och sen sova, ska upp tidigt imorgon :) sen tror jag att jag ska åka till min frisör efter skolan och beställa tid, behöver verkligen klippa mig och prata lite!
God natten & Pussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0