Lördag 18/9-2010 Kväll

Ligger förtillfället i soffan framför tv:n och kollar på VMA på MTV. Började gårta förut, älskade Lady gaga fick ett pris o börja gråta och då börja jag också gråta. Hon är bara FÖR SÖT! Kommer alltid va Lady gaga's little monster <3
Är det bara jag som tycker att Hayley Williams från Paramore är ful? Hon är väl söt men inte direkt "SHIT JAG VILL SE UT SÅÅÅ" snygg.. Hennes röst skulle jag vilja ha, hon sjunger jätte fint.
Nån som är så sjukt jävla avundsjuk söt är hon från zoombie land som är storasystern.
Men iallafall, nu är designen lite bättre och lite finare än innan. Nu är det bara små pill kvar jag ska försöka fixa och jag vet inte om jag vart så super nöjd med headern heller. Aja den duger för tillfället :)
Sen vart jag klar med bokhyllan nu så nu väntar jag på att min syrra ska mäta hur stort terrariumet är och sen blir det IKEA och kollar efter en passande bänk att ha det på!

Nu ska jag kolla vidare på VMA, kanske skriver mer sen. Tänkte lägga upp lite bilder från frisör timmarna jag haft än sålänge och inte lagt upp.
Ååh nu kom Cheer, älskade verkligen henne när jag va liten och titta Lady gaga vann ett till pris, det tredje vad jag vet och hon gråteeeeeeeer och jag gråter hon avslöja att HENNES NYA PLATTA HETER BORN THIS WAY!!!! HIHIHIHIHI HON SJÖNG LITE FRÅN SIN KOMMANDE PLATTA OMG I LOVE YOU GAGA <3 Det finns fan ingen mer fan älskande artist än Lady gaga.
Hoppas jag vinner biljetterna till paris, vann en finalplatts i 107,5's tävling att få åka till paris och se lady gaga live. Coolt va? MHM det vore så jävla underbart.
Pussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0