Lördag 18/9-2010 Idag då?

Jaha och vad fan ska man hitta på idag då? Vaknade nu klockan elva, käka lite o sen fixa i bokhyllan så jag kan få mitt större terrarium. Men vet inte om jag ska ha flera leopard geckos eller om jag ska ha något annat där i.. Ville ju egentligen ha något speciellt från reptil mässan men den kommer ju inte va försen i typ vinter o vet inte om jag orkar vänta tills dess. Hade tänkt o göra skit fin inredning med typ vatten fall och sånt :) mysigt!
En liten bild på min älskling GucciY

Sen ska jag nog läsa på PS också så jag kan komma igång med den där jävla designen! Det bli kvälls arbete :)

Nä, nu börjar jag bli hungrig! Skriver sen igen

Pussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0