Kungarna av tylösand

Okej. Jag kollade igenom hela programmet och jag vet att det va ett ganska lungt program endå men att höra honom knulla och spanka den där tjejen som måste vart runt 15-17år gjorde mig jäävligt äcklad! Haha jag är verkligen skit känslig när det gäller sånt osv och haha jag satt lixom o höll för öronen fan jag vill inte höra! Det lät vidrigt! Det här va 100 gånger värre än paradise hotel och big brother. Det har iallafall en mening, eller mening och mening de får iallafall saker de ska göra och det är ganska kul att se på och drama så det räckte och de va DISKRETA. Här vare asså usch nej, aldrig mer. Jag ska verkligen inte kolla på nästa program, det där räckte för mig!
Nu när jag kom och tänka på det.. Jag tror att den av killarna stalkade min bdb förut innan programmet börjat men nu har jag raderat den så jag kan inte kolla om det va han, fick för mig att det stod att han skulle va me men han kan ju ha vart fake men palla fake'a det? Men euw....
Nu ska jag försöka sova! Skola imorgon o jag ska upp tidigt.
God natt & Pussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0