Hatar onsdagar

Onsdagar är fan den tråkigaste dagen på hela veckan, inga frisör ämnen och det suger verkligen. Onsdag idag då och den vart fan ganska rolig, vart ba depp när jag kom hem.
Satt på matten och va lite omogen, skickade runt "får jag chans på dig?" lappar, haha folket garva iallafall så det va ju tur det. På vägen hem satt man och garvade på bussen och tunnelbanan med Felizia, Nellie och Nickie. Nellie har fobier för gardinerna på bussen för att folk sitter och sover emot dem o petar snor o skit på dem haha så vi satt o garva o höll på om det på bussen. Tydligen skrattade vi väldigt högt eftersom en tant med finsk dialekt skällde ut oss när vi klev av i slussen "oj oj oj här får man ingen lugn o ro, bara hör ert HIHIHIHII" så garvade vi ännu mer! Sen på tunnelbanan kom en ah "gammal" man, nycker/onyckter/påverkad och klappade på mig och Nellie som satt ytters och sa "hej tjejer! Oj vilka snygga tjejer, ska ni hänga me eller? HEHE"...
Nellie efteråt: EUW HAN TOG PÅ MIG!! Hahahahahah och vi alla kände oss så jävla snygga efter det! Typ Orlando Blom next!
Nämen kom hem, kollade på förhäxad, brände en CD och ah gjorde verkligen ingenting. Lagade mat, kyckling wok med nudlar och nu sitter jag här. Vet inte vad jag ska göra. Jo jag ska kolla på "välkommen åter" som fan börjar om en halvtimme (21:30) på kanal 4 :O
Är verkligen inte nöjd med mitt hår just nu..
Ska försöka åka någonstans och köpa hårfärg, faktist ska jag välja en röd toning och se om det fastnar på utväxten och på längderna lite så de får en röd/svart "nyans" typ :) vi får se. Funkar det inte köper jag svart sen!
Ska nog ta bort sminket nu oså :)
Pussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0