Grand danois sukt.

Jag kan inte beskriva hur mycket jag vill ha en grand danois! Jag vet inte hur länge jag har velat ha en nu, men det är länge. Jag blir bara mer och mer sugen. De är så stora, kraftiga och vackra. Verkar vara så personliga och vänliga, en sån hund som jag vill ha. Här ska vi inte ha något skit i kopplet inte!
Tyvärr så har ju dessa hundar sina problem som alla hundar, de åldras, blir gamla o skruttiga för fort eftersom de bär så mycket tyngd i deras storlek.
 
Grand danois finns i färgerna blå, tigrerad, gul, svart och harkelin.
Jag vill ha en harkelin, vit i grunden med svarta fläckar
Inte bara för att Lady gaga har en, hade två (ena vart vad jag läst mördad?!), de ser väldigt ovanliga ut och häftiga.
Annars så skulle jag vilja ha en svart elleeeer
 
En grå!
Jag hoppas det blir av snart.. Men sålänge tanten Stella finns i liv så blir det inte än på ett tag!
För att vara en 9årig gammal schäfer så är hon jävligt pigg och fräsch enligt många :)
Kommer aldrig klara mig utan hund i hemmet.
Eller vad säger du säng partner? <3
Trackback
RSS 2.0