Fredag 17/9-2010 Design sm & resident evil: Afterlife

What a day!
En lektion o sen drog man till design sm o kika lite. Det va faktist riktigt intressant o se allas tankar kring temat "dagslända".
Det gick väldigt segt och de som vann fick man inte reda på försen runt fyra så jag drog hem, kolla datorn o somna tills Matte kom vid fyra och vi drog iväg till heron i ÖS regnet för o se RESIDENT EVIL: AFTERLIFE <3 premiären, första föreställningen!!
Som jag har längtat! Jag är verkligen ett Resident evil freak, tro mig. Filmen va nå otroligt bra! Det bästa av allt är att.. DET KOMMER KOMMA EN TILL!!! Hiohiohio längta! Se den! Har ni inte sett dom första tre SE DOM FÖRST! Spela gärna spelet också, det bli så härliga tillbaka blickar.
Sen drog jag och Matte (som jag gick på bion med) hem till mig o sega. Haha det va så kul på bussen
Jag: Sebbe.. Är han inte svensk?
Matte: Joo han är syrian.
HAHAHA va jag garva!

Imorgon vetta fan vad jag ska göra. Tror jag ska fixa iordning i min bokhylla så jag kan få mitt nya stora terrarium och sen rensa min garderob. Städa mitt rum överhuvudtaget! Sen så har jag nu ÄNTLIGEN fått ner photoshop så jag ska försöka pilla ihop en design nu. Dock va det PS CS5 så det kommer ta mig år och dar att kunna lära mig! Vi får se ochså om inte mamma erbjuder något skoj att göra :)
God natt & Pussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0