Creeeeepy!

Hade sån mensvärk så jag fick åka hem. Hyrde filmen "närkontakt"/"the fourth kind" o köpte lite gott.
Börjar kolla på filmen o tycker den är riktigt intressant och läskig. Filmen handlar om ett ex antal människor som kommer till sin psykolog och berättar om deras konstiga drömmar de haft om en vit uggla. Hon börjar forska om det där och börjar ana att de blir bort förda av "utomjordningar" and so on.. Iaf mitt i filmen så börjar tv:n låta, as högt!! Ett ljud som lixom låter som något from the other space o jag trodde jag skulle kissa på mig! Så jag byter snabbt kanal och väntar en lång jävla stund tills jag byter tillbaka o tv:n fortsätter! Så jag spolar tillbaka och trycker på play, då slutar den helt plötsligt! DET VA SÅ JÄVLA LÄSKIGT! Typiskt också, precis just DÅ skulle den börja spöka!

Kommentarer
Postat av: LINA K

Älskar den filmen, sååå kuslig!! =D

2010-09-29 @ 17:48:36
URL: http://eimk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0