Torsdag, älskade torsdag.

Har endå vart en ganska härlig dag, riktigt mysig om jag ska va ärlig. Skolan sög dock, hade teori på frisör timmen :( jag som verkligen ställt in mig på att få inpackning men nej, det ska man få på tisdag istället..
Men men! Det är inte hela dagen lixom, åkte till stallet efter skolan. Jag va så näääära att få "den snygge punkarens" nummer men han hann hoppa av tunnelbanan innan Sandra fråga så bajs på de. Annars så var det en trevlig resa, drog till mc i farsta och köpte cheeseburgare :$ sen åkte jag vidare till ågesta! Ägrim gick 5 till 6 sen kom han in så jag hann borsta lite <3 va puss kalas också! Han verka va på gott humör idag och man fick flera pussar självmant utan att behöva kräva det! Min gull Äggedishiiii<3
gammal bild från vår ettårs dag år 2008 <3
Sen va mötet halv sju dårå om halloween festen i stallet och nu har jag bestämt mig för att va zombie!
ska ha massa fake sår och sånt så jag ska försöka åka till butterix i helgen o kika lite på vad jag ska införskaffa. Jag måste även åka till toys'r'us och kolla på dekorationer till själva festen, sen ska jag och Mathilda åka någon dag och köpa godis och sånt till festen, hahahahahahaha fan vad flummigt det kommer bli!
Nu ligger jag i sängen och ska fan stänga av datorn med detsamme, är helt schluut.
Kanske ska fika imorgon efter skolan med David :$ mys..
Så jag måste ha min skönhetssömn nu!
God natt & Pussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0