Torredagen


Torsdag. Sug.
Stod i badrummet och gjorde iordning mig extra för att kanske åtminstone va snygg på klassfottot. Så plingar nån på! Jag trodde jag skulle pissa på mig!
Så va det någon som skulle pilla med bredbandet, ba öh okej? Kvinnan hade inte talat om det! Så tack för den.

Drog till skolan, vart bajs irriterad på vädret som förstörde mitt hår. Gick och skulle fota oss, och fick stå fucking längst ut så mina fetto armar syns så jag ser ut som värsta bronto berit! TACK!!
Sofia gjorde dagens garv på engelskan, de kom in o pratade på bleka röven igen och efter Sofia sagt "hur är det med rövskägget?" så ställer sig vår lärare-Dimmitra där och kollar på Sofia och alla börjar as garva hahahahaha! Dimmitra ba "jag hörde det där" och försökte att inte skratta.
Vi slutade efter matten idag eftersom vi har kompledigt så 13.05 slutade vi (Y) najs men har lixom inte ett piss att göra. Det är härligt.

Så jag åkte hem till syrran då, öppnar dörren och mannen är kvar o fixar med bredbandet. Han ba "heej kommer du hem nu" ba yapp (Y), fick en liten mysig välkommen hem känsla!, så ba "jag måste bara fråga.. Vad är det i det där akvariumet eller vad det är? Jag försökte kolla men hittade inget" Jag: Du menar terrariumet? Det är en skäggagam. "vad är det?" Jag: En ödla?..

Rubert är min syrras skäggagam, det är en sorts ödla och det är inte lätt att hitta honom eftersom han brukar gräva ner sig/gömma sig och terrariumet är sjukt stort.
Nu ligger jag hemma i sängen och vet inte vad jag ska göra, ska gå o stänga dörre för han gjorde inte det den jäveln. Sen ska jag ta en macka för jag är fan hungrig. Peace mf.

Pussen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0