Slapp tisdag..

Töhö, skippade skolan (A). Stannade hemma och lyssnade på vad mäklaren sa. Vi kan typ få upp mot en miljon för den..
När hon gått så gjorde jag mat, vi käkade och drog till ikea för att kolla på lister o shit till köket. Sen vart jag skjutsad till stallet, vart så pass tidigt så jag hann verkligen borsta Ägrim ordentligt idag. Skit skönt och han vart så blank o fin :) Sen så tog jag bussen till min syster eftersom mamma åkte dit efter besöket hos mormor. Vart attackerad av söt Katlaaaa <3
så sjukt stor hon har blivit! Va jätte längesen man träffade henne o hon verkade vilja följa med oss hem när vi skulle gå, pussade sönder henne C:
När jag kom hem duschade jag och gjorde varma mackor i ugnen till mig och mammsi oså kollade vi på paradise hotell.
Nu ligger jag i min säng och kollar på naked mile på kanal 6
As nice (Y) längesen man såg den nu ju, sen ska jag sova!
Tråkdag imorgon, men kanske ska va med Rasmus så då blir det ett stycke roligare :D annars ska jag hem och städa efter skolan tror jag.
Pussen.

Kommentarer
Postat av: Frida

wtf.. bara en mille :S?!?!?!

seriööst ! @!ERF!"#

alla vill ju bo där?, ofta inte mer..

vi sålde våran billigt o vi nöjde oss med typ 1,7

2010-10-13 @ 20:40:51
Postat av: Pennsi

Ja åtminstone ''/.. Mjo fast det står ganska still just nu och ni hade ju ny renoverat kök oså. Visst de kanske lägger högre bud men, man vet ju lixom aldrig o man ska inte hoppas på för mycket.

2010-10-13 @ 22:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0