Onsdag, även kalla lill lördag

Suck, imorse stängde jag av alarmet igen och somnade om. Vad trött jag blir, som tur va så va det inga viktiga ämnen idag. Så idag har jag för det mesta bara slappat och runt fyra så började jag städa mitt rum vilket inte gick så bra. Jag har kommit på att jag har sjukt mycket kläder
men typ hälften av allt använder jag inte så jag rensade hela min jävla garderob som jag ännu inte är klar med! DESSUTOM SÅ har min stereos CD spelare gått sönder. När man spelar en CD så hackar det o låter som en helikopter vilket är riktigt irriterande. Så jag är sketa ledsen, den saken jag äger som jag använder mest pajkar. Jävla skit!
Mitt i allt så lagade jag mat till mig och mamma så vi hade en liten lill lördag, det är ju faktist onsdag idag!
Så jag gjorde rotfrukter i ugn med kyckling, sallad och bea vilket va as gott. Så drack mamma öl o jag cider till och kollade på The holiday. En typisk filmgenre som jag verkligen tröttnat på, nuttit och duttit som bara finns på film!
Men men. Sen så åter gick jag till arbetet och plockade bort det från sängen så jag kunde sova.
Kollade nyss på slutet av kungarna av tylösand, jag vet jag hatar det och jag önska att jag slapp se sex bilderna men jag kunde inte låta bli att skratta när Jocke skulle "ut på promenaaad" det va så klockrent med gullefjun låten! Nå sånt som verkligen får mig att AS garva!
Som den nya ica reklamen om Ulf's stånd <3 HAHAHA fan vad jag garva!
Imorgon MÅSTE jag till skolan, måste gå på matten så jag inte halkar efter och sen så ska jag få hårinpackning på frisör lektionen vilket jag verkligen vill få för håret blir nå så otroligt härligt då och sen efter skolan ska jag till stallet på spök möte. Det är ju halloween fest den 31oktober i stallet och då ska jag jobba där och dessutom vara spöke på spökrundan.
Känns så skönt att det är torsdag imorgon, nästan skönare än en fredag. Inte för att jag ska göra något alls speciellt den här helgen, kanske borde ringa och fråga pappa om jag får komma.. Annars kommer jag inte göra ett piss :(
Nåja måste sova nu.
God natt & Pussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0