oj, hej lördag!

Har inte skrivit på ett par dagar nu men ta ett chill pill, det ni missat kommer här va.
Fredag.
Efter skolan så drog en nervös Pernilla iväg och fikade i kungshallen med David efter det knallade vi runt lite på drottning gatan, det va mys :$. Gick bl.a in på buttricks och hittade massa saker till halloween, det nästan kliade i fingrarna! Så sugen va jag! Shock hade fått in fina öron muffar och kepsar som jag typ omg'ade vill ha..
Sen när det va dags att gå vidare o ha kramats hej då så drog jag till liljeholmen och träffa Frodo o Adde.
Det kvällen gick till ungefär: käka tacos, pilla på hunden, göra en show för Frida och Adde, kolla på film och däcka efter 20min så vi gick fan o la oss halv tolv? Men sen höll ju Xixten på o muppa sig, hörde ljud och skällde o såna jobbiga saker.
Tydligen under nattens gång hade Adde hållt om mig istället för Frida i sömnen, jag vart chockad när jag fick höra det för jag märkte verkligen ingenting, fan va djupt jag måste sovt! Hahahaha, det är inte första gången  han gör något sånt i sömnen men då har jag vaknat till vilket jag inte gjorde den här gången, haha stackars Frida :(
Lördag.
När alla vaknat o va pigga o fräscha och xixten muppat klart för morgonen, lekt och vart söt
Frida och Xixten leker på morgonen
Xixten som är för söt när han söker uppmärksamhet
och sen jag hade fått åka hem o piffa till mig så drog vi lite halv sent sådär till skärholmen o gick runt, kollade lite o dreglade över allt fint :(
Tiden gick och vi hade tillslut kollat igenom allt viktigt och så va det dags att dra hemåt, städade lite och vänta på att mamma skulle komma hem, lagade mat och fastnade i soffan.
Det vart en kväll med mamma, cola, chips och pretty woman (Y).. Toppen kväll, verkligen.
Dock när jag gick in i mitt rum så va Gucci framme så jag tänkte ta ut henne, haha hon va seg o flyttade inte på sig när jag öppnade glas dörren
La mig i sänged med Gucci o pilla lite på henne och
Pussa hahaaha <3
Sen fick hon gå in i terrariumet igen :)
Nu ska jag sova för jag ska upp tidigt imorgon och gå på dop! Inge stall, fuck, jag som skulle stor smörja.. Det får skjutas upp till nästa vecka... Får snabb polera i veckan. Saknar dock min bebis :(...
Nä godnatt nu,
Pussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0