Äntligen freeedaaag!

Haha skrev inget igår eftersom jag däckade 19.30 i min säng, va jätte irriterad över något så sminkade jag av mig och la mig i sängen och satte på musik. Så somnade jag och sov till 05.45 och skulle upp om en halvtimme. Jag fattade typ ingenting, va ganska chockad. Sen blev jag riktigt hungrig eftersom jag inte käkat sen lunchen igår vilket inte va så jävla mycket. Så han jag inte äta frukost eftersom jag va så seg och orkade inte gå upp så jag köpte en sån här vitamin dricka och for iväg till plugget. Kom 5-10 min försent till svenskan, de skulle precis sätta på dirty dancing <3 typ happi fejs och lärarn blev inte arg! Sandra berättade sen att hon sagt till att jag hade försovit mig och kom så fort som möjligt då hade lärarn sagt "ja det händer även de bästa" Sandra ba typ ööh okej lärarn ba "ööh asså jag ba skoja HEHE".. Asså vad gör man lixom ;)?
Annars har dagen vart riktigt jävla seg. Blöö ska nog duscha och färga håret nu, brb!
Btw, Frida och Adde är påväg hit <333 yippieeeeeeeeee <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0