Horse show!

Jag vet att jag blivit jätte dålig på att uppdatera sen allting hänt, men jag ska verkligen försöka igen och komma tillbaka..

Den här veckan är det iallafall stockholm international horse show så jag kommer verkligen va off eftersom jag ska jobba nu idag (onsdag) till söndag. Det är sena tider och jag kommer va super trött efter allt slit.
Ni kommer se mig springa runt ute som en idiot på banan och ställa fram dekorationer :)
Jag är med i blomster teamet som tar hand om det kända och vackra dekorationerna och det här är mitt andra år nu.
Jag kanske ska va med som "orientalisk dam" också i showen så haha ni kanske ser mig då med.
Förra året va jag ju en "svarte petter" för er som såg och säkert minns x) haha!
Sen lovar jag att ta lite bilder ;)
Nu ska jag vila lite och försöka värma upp mig efter att ha stått i en halvtimme och vänta på den jävla bussen som aldrig kom, så jag gick hem. Sen efter lunch ska jag åka iväg till globen.
Pussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0