Farväl mormor <3

Det va begravning idag, min första begravning och det va hjärtekrossande. Nu känns det verkligen som att hon är borta, kommer aldrig mer få se henne. Min mormor.
Bara jag klev in i kyrkan och såg kistan så va jag tvungen och kämpa för tårarna, men ju närmre jag kom den utsmyckade vackra kistan desto svårare va det och jag orkade inte kämpa längre. Tårarna rann, hakan darrade och känslan va obeskrivlig. Hon är död.
Men ändå så va det så vackert.
De röda roserna representerar mig, min syster, min mamma och min morfar.
Farväl älskade mormor, nu syns vi i himlen.
Jag ångrar allt dumt jag sagt, och allt jag inte sagt. Slutet va jobbig för jag visste inte hur jag skulle hantera den. Du va inte den mormor du va för 2 år sen och det skrämde mig. Men jag tror och jag hoppas att vet att jag älskar dig ändå, hur jag än betett mig. Men jag kommer alltid minnas dig och allt du gjort för oss. Du höll ihop familjen när den va som trasigat men jag vet inte hur det kommer bli nu. Cancern tog dig ifrån oss, mening eller inte, men nu slipper du lida. Nu har du fått dina ängla vingar och lärt dig att flyga. Vi syns i himlen mormor, vi saknar dig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0