Tönt - 4/4

Somnade när jag låg o kollade på scream 3, när jag vakna kände jag hur hungern tog över men min mamma drog o träna under tiden jag sov men hon borde ha kommit hem nu fan mamsi jag är fett hungrig skynda skynda :(
Iaf, jag tog och kollade lite på hellcats haha håller på och laddar ner hela serien pgr av söndagens program när hon Brad ska ta Savannah's oskuld så ville hon att han skulle berätta hur han förlora sin oskuld så ba springer hon ut o bölar som en jävla drama queen. ALLTSÅ KAOS vill ba se nästa avsnitt nu!!
Annars tycker jag att Marti den bruttan är för jävla snyyygg! Kolla på na ba
Prr jag kan inte beskriva det. Skulle inte banga och fan vad jag vill ha navel piercing!
Ska nog kolla klart på scream 3 sen ikväll är det off the map och grey's, taggad eller?
SOM FAAAN!
Pussiluss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0