Shuffling <3

Är hemma nu från shufflingen i lava, är heeelt jääävla slut! Shit pommes svetten ba rann och jag va röd som en tomat i fejjan men jävlar vad kul det är. Åh älskar det, mår så jävla bra av det och enligt mina åskådare så ser det bra ut för att va lammkött och om jag fortsätter att öva så kommer jag att bli riktigt bra. I'm so happy! Love it, självförtroende hej kom <3
Ska försöka ta med kameran nästa gång och filma så jag ser vad jag håller på med, måste dessutom köpa nya hörlurar då mina har gått sönder :( det tog 5 mån för dem att pajka, mjau
Se när det blir av igen, torsdag kanske? Får se.
Tagga tiill, ge mig fredag och lördag! På fredag ska jag pyssla om mig och på lördag blir det chill i tanto. Allt börjar bli lite bättre nu, börjar se ljust på allt igen fast är något utstött fortfarande.. Vi får se. Tack alla <3
Prr ska fan ta och sova nu är jätte trött.
Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0