Shoppat lite

Hej heej, idag var jag ledig från plugget och inga naglar vart det eftersom hon smsade igår och skrev att hon var tvungen att avboka min tid men fick en ny tid nästa fredag så då blir det total makeover för mig med både klippning och naglar!
Mammsi slutade ett idag så vi drog in till stor staden och även till min praktik för att fylla i mitt närvaro papper till skolan.
Gull Monica fyllde i allt så fick jag tillbaka det o skulle lägga ner det i min jacka då hon ba NEEJ VÄNTA JAG MÅSTE SKRIVA TILL EN GREJ!! Så hon fick tillbaka pappret och skrev "En mysig och trevlig tjej! :)"
Ahw! Är så sugen på o praktisera där i höst igen, så mysiga pellar hela bunten!
Sen åkte jag och moder vidare in till staden, skulle bland annat införskaffa en snajsig bekini. Det började riktigt dåligt, mina tuttar är inte att leka med de blää ba hänger och ser platta ut i allt så jag sa det att fan jag köper en fucking BH och badar i allt annat ser ut som hej kom och hjälp mig. Men sen så!! Tack gode gud, den var en gåva från ovan!
Snajsig va?! köpte lite mer skit också, en ny nagel fil och ett lås till mitt skåp i skolan,
råkade ju låsa in mina nycklar för nån månad sen, klumpeduns..
Sen köpte jag också en ur mysig långklänning
Prrrrrrrrrr! Är jätte nöjd med dagens inköp!
Imorgon vet jag inte riktigt vad som kommer hända, har inte riktigt bestämt mig för vad jag ska hitta på. Kanske åka till morfar jag vet inte. Har fått ett par förfrågningar men vi får se!
Nu ska jag chilla lite, vara social och mysa vidare.
Pussiluss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0