Lady gaga inlägg

Alltså jag börjar få lite svårt att tyda gagas budskap i sina låtar och videor men det skiter jag i för jag tycker allt är så jääääääääääääävla awesome och wonderbaart endå!
När vi endå snackar om mother monster kan jag tala om att idag för ett år sen satt man utanför globen och frös stjärten av sig hela dagen bara för att få se henne igen. Mina tårar talar sanning, jag älskar dig.
Alla bilderna är tagna av mig från min sony ericsson satio, jag stod längst fram och var totalt GALEN!
Jag minns allt som om det var igår.
Här är bilder från när jag såg henne på grönan år 2009, stod längst fram där med!
Jag kan inte på något sätt beskriva hur mycket hon betyder för mig, hur mycket jag älskar henne för det hon gör och har gjort för mig, hjälpt mig med egenom vardagen. Hon är en fantastisk kvinna. Hon ger insperation till många. Hon ger självförtroende.
Åter igen tack gaga, du är bäst.
Gnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0