Frisör?

Tror inte att jag ska bli frisör längre, ska börja klippa hundar istället!
Nää men fan har klippt både mamma och morfars hund idag. Tror morfar gick med på att jag börjar klippa henne istället, hon som klipper bonnie (hunden alltså) just nu är tydligen slarvig. Jag skulle fan ta en hel dag på mig o pyssla om henne, fattade jag honom rätt skulle jag få 300. Jag gör det gratis!
Hade tänkt nu att kolla lite klipp videos oså, klippte och borstade Bonnies huvud lite idag och morfar tyckte att det blev bra. De är ba resten av kroppen!
Imorgon är det "frisör" dag. Frisör lektioner hela dagen till tre förutom på morgonen då vi bara har 1timmes matte. Ska bli skönt.
Pennsi tar shufflingen på allvar
http://shuffling.se/forum/index.php?topic=1767
Ska antagligen dit på tisdag med Felix och sedan kanske på torsdag med Sofia, tack tack tack <3
Jag tycker det är skitkul, men blööööööööö nu så ba kör på pang!!
Nu vart det mycket för mig, slut på uppdateringen, puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0