Äckel humör.

Ska sluta med mina piller för vilket jävla äckel humör jag börjar få som börjar gå ut över alla andra.
Kollade på supersized and superskinny idag, efter att ha sett på det så ville jag typ springa in på mitt rum o spy upp allt jag precis hade tryckt i mig. Najs.
Annard var dagen riktigt slapp för man slutade ju lixom klockan 10 efter matte nationella ;)..
Imorgon har man skola fram till klockan ett, sen drar hela klass HF1 iväg till inzo i tyresö för att shoppa frisör skit!
Ja det gör mig glad och lycklig. Dock är jag lite fundersam eftersom jag vill köpa orofludo serien vilket inzo inte säljer.. Bläääääääääö... Aja vi får se vad jag hittar på :)
Orofludo är ett spanskt märke (vad jag har fått för mig) med repair produkter som: schampoo, balsam, hair mask och ett slags serum som är lite olje aktig.
De luktar jääääääätte gott och är as bra! Ett tips ;)
nä, jag uppdaterar mig mer imorgon. Ska upp tidigt och duscha o fixa mig.
Pusssssssssss, gnat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0