Torsdag

http://publishme.se/1596031/imagehandler/?go=upload&cb=tinymce.plugins.ImageHandler.cb_map.id_bodySådääär då var man hemma från gymmet! Har pratat med en personlig tränare idag och pratade om mål o sådant, så nu har jag fått en kanditions övning och ett par övningar för min rygg o axlar så jag kan bygga upp mig som frisör.
Har även sprungit runt inne i stan idag och letat praktik, jag vet inte hur många jag frågat men alla a upptagna. Har dock lämnat mitt nummer så får se om någon ringer, hoppas saints and sinners gör de :( de hade inte upptaget men de tog inte emot ettor men hon skulle fråga sin chef om de va okej endå eftersom jag bara ska va en liten hjälpreda! Jag va fan inne i sture gallerian och frågade haha men de hade en stor renovering så de tog inte emot praktikanter försen i maj.. Nåja!
Längtar till imorgon <3 ska först åka med Matte och sola, sen drar vi till gymmet! Prr saknat honom skit mycket, vart så glad när han hörde av sig idag!
Men nu ska jag duscha och slappa en stund, spela xbox kanske och sova!
Pussen.
Sådääär då var man hemma från gymmet! Har pratat med en personlig tränare idag och pratade om mål o sådant, så nu har jag fått en kanditions övning och ett par övningar för min rygg o axlar så jag kan bygga upp mig som frisör.
Har även sprungit runt inne i stan idag med Patrik stackarn och letat praktik, jag vet inte hur många jag frågat men alla a upptagna. Har dock lämnat mitt nummer så får se om någon ringer, hoppas saints and sinners gör de :( de hade inte upptaget men de tog inte emot ettor men hon skulle fråga sin chef om de va okej endå eftersom jag bara ska va en liten hjälpreda! Jag va fan inne i sture gallerian och frågade haha men de hade en stor renovering så de tog inte emot praktikanter försen i maj.. Nåja!
Längtar till imorgon <3 ska först åka med Matte och sola i fruängen vid 12, sen drar vi till gymmet en stund! Prr saknat honom skit mycket, vart så glad när han hörde av sig till mig idag!
Men nu ska jag duscha och slappa en stund, spela xbox kanske och sova!
Pussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0