Torsdag 10/3 Inget liv

Älskar min frisör lärare, hon är så himla gullig! Typ som en extra mamma! Iaf, fick beröm för min jätte lyckade lugg jag klippte haha hon tyckte den va fin!
Älskar min frisör lärare, hon är så himla gullig! Typ som en extra mamma! Iaf, fick beröm för min jätte lyckade lugg jag klippte haha hon tyckte den va fin!
Älskar en del tjejer i min klass lite extra mycket, alltså deras humor går inte att beskriva!
Jag: Felizia.. Vad fan är en adelsman nu igen?
Felizia: Ja det är väl en väldigt högt uppsatt person.. En hög person. På hasch alltså!
*asg*
Annars funderar jag väldigt mycket på.. "You make me feel that I'm the only girl in the world".. Är det något posetivt eller negativt? Jag är verkligen förvirraaaaaad! För man tycket ju typ att det låter fett negativt, är det bra att va den enda tjejen i världen? Då känner man ju sig inte särskilt speciell så ba "I want you to make me feel that I'm the only girl in the world".. Ba K!
Nä nu ska jag väl plugga i en timme o sen iväg o träffa Felle <3
Pussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0