Mys måndag 21/3-2011

Tjeenare!
Dags för ny uppdatering, har vart en ganska mysig och slapp dag faktist. Tog en egen sov morgon och skippade matten, fniss. Sen hade vi frisör timmaar!
Först schampoonerade och stylade vi varandra, så otroligt sköönt och håret luktar så jävla gott.
Efter det så vare det att fortsätta där vi va, jag som ligger före alla skulle göra en slags "dubbel svinrygg". Egentligen ska den inte se ut såhär men vi fick göra lite som vi ville som avslut :)
Ursäkta mig för den dåliga mobil kvalitén!
Bakifrån, fick en star wars känsla haha
Sidan
Framifrån
Det ser mycket bättre ut irl.
Fick en del beröm av min lärare, "detta är något en i ettan egentligen inte ska klara av, det va jätte fint! Bra form också."
Så det känns ganska bra! Ska bli intressant o se vad jag får göra imorgon :)
Efter skolan så åkte jag till stallet.
Till min stora förtvivlan har Ägrim blivit sämre.
Han hade ju ett sår på höger fram som blev infekterat så han har fått stå nu i ett par veckor, fått pencilin. Men eftersom han vart nervös när de skulle ta sprutan så träffade de ett blodkärl - två gånger.. Så hans hals är vätske fylld och en del har åkt ner till hans bringa så de ba hänger och ser obehagligt ut. Han tycker det är skit skönt när man kliar där. Så blir han jätte mysig när jag kommer eftersom det är ingen som pysslar på honom, min mys pelle<3
Ligger i sängen o kollar på ballar av stål just nu, ska sova nu när det är slut. Är skit trött.
Får se när jag uppdaterar igen!
Pussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0