Bajs onsdag!


Den här dagen blev inteeee riktigt som jag hade tänkt mig! Den vart ganska episk så jag tänker dela med mig trots att det är enormt pinsamt för mig..
Imorse vaknade jag och va nå sjukt öm i ägg stockarna, men eftersom det var engelska nationella idag så var jag verkligen TVUNGEN att åka dit iallafall. Stoppade i mig en ipren, gjorde iordning mig och drog till bussen.
När jag kommer till fruängen känner jag hur någon tar tag i armen på mig.
Det var en äldre kvinna, hon viskade till mig att jag hade en mensfläck där bak..
Jag ba aha... Eh.. Tack så mycket!..
Det va ju bara att dra ner linnet till knäna o knata vidare. Hade det inte var för det jääävla eneglska nationella så hade jag sprungit hem. Nåja!
Sen kommer vi till sista lektionen i smink. Allt gick bra, vi fick våra penslar o shit, nästa onsdag ska vi sminka oss själva! En vardags sminkning, det ska bli så jevla roligt!
Ah så slutar vi o jag vandrar iväg till skåpen o känner att fack.. Mina nycklar.. Då har jag för första gången i mitt liv låst in nycklarna i skåpet.
Ville typ hänga mig i taket. Nåja, hämta vaktis så han knipsa upp lås jäveln så va allt frid och fröjd igen. Ska nog köpa kodlås..
Kom hem, käka donken <3 försökte kolla klart på atlantis två men däckade IGEN!
Lyckad brud va..
Btw, jag tycker denna cape är jeeeeeekligt fein
Gina tricot, 199kr............. Skulle inte banga på o köpa fast vad fan ska jag ha till den?
Imorgon blir det mys dag, svenska och matte först sen efter lunch har vi kunddag så min mamma ska komma så ska jag klippa och göra inpackning på henne! Ska bli fett skönt att få arbeta på en människa i salong o allt wiii längtar! Sen på fredag börjar ju fan praktiken :$ fett kuuulllllll ååååh jaaaaa haha ne nu fan ska jag sova, babblar om massa onödigt!
Jag hör av mig!
Pussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0