Mensvärks tisdag 22/2-2011

Kom just hem från stan har vart och bytt tungpiercing (äntligen). Men det är så himla ovant eftersom den är mycket mindre än den jag hade innan.. Kan inte leka med den längre :(
Sen har jag äntligen köpt min dagbok, skit stolt över den för den är verkligen skitfin haha men japp ska skriva lite ikväll om inte en särskild herre ringer mig helt plötsligt som igår.. Tror jag somna vid två.. Sen märkte jag också att min töjning hade åkt ur imorse!
Annars så vandrade man runt i stan med sofia Marcy och Danne (?)
Fniss, typ stockholms scenegirl club sprang in på mcdonalds<3 dog lite. Alla hade exakt likadana frisyrer fast med olika färger, klockers!
Dock sprang vi därifrån eftersom en av dom tycker jag är "en fet kossa", ville inte riskera att jag skulle dra av henne peruken..
Nu ska jag äta pannkakor och spela lite tror jag :)
<b><big>Pussen.</big></b>
Stannade faktist hemma från skolan idag, hade sån jääävla mensvärk så jag tog en ipren o gick o la mig igen.
Hade bestämt med Sofia att vi skulle in till stan så jag åkte in runt två haha vaknade fan halv två..
Så nu har jag äntligen bytt tungpiercing! Men det är så himla ovant eftersom den är mycket mindre än den jag hade innan.. Kan inte leka med den längre :(
Sen har jag äntligen köpt min dagbok,
skit stolt över den för den är verkligen skitfin haha ska skriva lite ikväll om inte en särskild herre ringer mig helt plötsligt som igår.. Tror jag somna vid två.. Sen märkte jag också att min töjning hade åkt ur imorse!
Annars så vandrade man runt i stan med sofia Marcy och Danne (?)
Fniss, typ stockholms scenegirl club sprang in på mcdonalds<3 dog lite. Alla hade exakt likadana frisyrer fast med olika färger, klockers!
Dock sprang vi därifrån eftersom en av dom tycker jag är "en fet kossa", ville inte riskera att jag skulle dra av henne peruken..
Nu ska jag äta pannkakor och spela lite tror jag :)
Pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0