FML? 7/4-11

Hej hallåååååååå där!
jag har blivit jekligt dåligt på att uppdatera mig men fan.. Allt suger just nu eftersom effekterna av mina minipiller typ har bitch slapat mig rakt i ansiktet och dödar mitt humör och ger mig mensvärk.. Har haft mensvärk varje dag nu den här veckan och jag var verkligen skit arg igår.. Om ni nu kanske ville veta.
Suck.
Har inte gjort något direkt speciellt.. Jo jag var på yoga i söndags. Jävlar asså vilken grej! Ska fortsätta med det nu så ofta jag kan och hinner. Det var skit skönt att hålla på med och man vart skit svettig. Nice nice, det är något jag rekomenderar er alla att pröva på.
Dock var det lite pinsamt roliga situatuioner som när man skulle sitta med korslagda ben, rak i ryggen... "Tänk er att det är en tråd, igenom ändtarmen och upp.. Var heelt raka i ryggen och svanka inte.. Absolut inte.. Så spänner ni er så det känns som att ni kissar.." O bla bla vette fan vad hon babblade om haha yaaah..
Har prov på nå jävla dante o boccaccio i morgon... Fattar ingenting av dantes texter för jag är så jävla opoetisk o Boccaccio är bara jobbig.
Fan vad jag klagar men sry jag vet inte vad jag ska skriva om alls. Borde uppdatera något på frisör fronten men fyfan vad jag är lat och inte fan har jag en kamera heller.
Skulle vilja göra en ny header men mitt photoshop funkar inte längre så vet inte alls hur jag ska ta mig till. FML.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0