Flyger iväg som ett pappers flygplan 18/4

Hej heeeeeeeeej
Allt är en enda jävla pina just nu jag vill ja som vanligt hänga mig i taket och ba få dö för jag är så trött på allt jävla skit just nu men ja jag tar väl mig egenom det som vanligt för det är det vi gör i min lilla familj no matter what!
Iallafall, nu har jag äntligen fått i min tunnel! Snyggt va? Fick lite panik eftersom det var ridning idag, var rädd att det skulle göra ont när jag satte på hjälmen för min andra feting spiral men nu äre bytt o det ska bli så skönt att få sova normalt igen. Dock så.. Fan.. Kanske skulle töjt till 16 iallafall?
Annars så red jag Dellboy idag, myspellen<3
det gick så bra så! Han är så gigantisk och stort att pyssla med men fan det gick allt så bra idag, jag känner att jag vågar ta mer i honom för han hals är ju så jeeekla lång! Känns som att den ska gå av på mitten. Men iaf, så skulle man göra en slags båge på mitten i galopp o det är ju inte hans starka sida för han blir så jävla pigg men det gick fan bra stundtals. Jag kände att jag verkligen fick kontroll ganska fort och min ridlärare tyckte han va jätte fin idag så jag är jätte nöjd!
Åkte sen hem en stund till Matte o kollade på film o mös med söt Ville. Så jävla söt! Tror nog att han saknat mig för han låg vid mig/på mig hela tiden! Ville är en liten chihuahua hane på 3 år för er som inte vet.
Nu är jag hemma!
Ska nog sova för jag är riktigt trött och så hoppas jag på att mitt spel Fable2 har kommit till min brevlåda!
MIHI can't wait <3
God natt!
Pussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0