Torsdag 23/9


Helluuu, seg dag.
Åkte inte till skolan eftersom mitt hår va en enda röra. Vart inte nöjd alls nu så jag gick o la mig i sängen och vägrade gå upp trotts att mamma dampade sönder o drog av täcket och skrek på mig men nä jag skulle fan inte gå till skolan. Tillslut gav hon upp o drog till jobbet o jag låg kvar i sängen hela dagen tills hon kom hem. Åt inget, gjorde inget, gick bara upp och duschade håret för det kändes så äckligt. Sen när jag fönade det så kändes det mycket bättre och såg bättre ut. Nu kan jag gå till skolan imorgon. Sen kom mamma hem med lite saker till mig, gull mamma. En foundation från FACE som de tydligen reade ut, nagel filar för jag sa att jag vill ha egna, ett svart linne och ett leopard linne från HM som jag ville ha :$ snäll snälla mamma! Sen så lagade vi mat, packa och åkte till morfar. Dock åkte vi till skärholmen innan för de glömde dra rabatt på ett linne. Oså köpte vi lite till! Mina stora diamant örhängen jag velat ha så länge nu från glitter, mascara och smink borttagnings servetter. 
Egentligen så borde du inte få saker, sa mamma med ett leende :) ba näää (A). Sen åkte vi till gull morfar.
Ska sova här i natt för mamma ska med mormor till sjukhuset och hon vill inte sitta i köer och det är närmre för mig till skolan. Så här ligger jag i mormors sjuksäng som de kört hit. Det är obehagligt men den är skön, sån här säng man kan köra upp o ner hit o dit.

Trotts att jag har sovit hela dagen så är jag jätte seg så jag ska gå ner sen, kolla på tv o sova!
Tjej kväll imorgon hos Isabell, ska bli mys. Dock så ska jag inte va kvar sålänge, ska ju tävla dagen efter hihi

Nääfan nu ska jag och knäpp Stella sova :)

 god natt nu & Pussen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0