Tisdag 21/9

Vilken seg dag, regnet på morgonen gjorde mig på dåligt humör o håret vart blött o fucked up. Men frisör timmen på morgonen gjorde så det kändes lite bättre. Det är så kul eftersom det går så bra. Så nu ni kan jag klippa topparna på helt huvud rakt utan problem. Gick fort och va fan inte svårt, de som tar tid och är jobbigt är den speciella indelningen man ska dela in håret i haha.. Sen kom jag halvvägs in föningen sen va lektionen slut :(
Efter skolan så åkte jag o beställde klipptid eftersom det behövs verkligen o min mamma har så fullt upp o glömmer alltid så sa hon "gör det själv då!" Så åkte jag dit och gjorde det. Fick redan tid imorgon kvart över tre, skööönt skade blii.
Jag har världens lust att fixa och färga mitt hår i nån tuff frisyr men är så rädd att förstöra det. Såg en tjej med skiit fint pinup aktigt hår idag på tåget o haha fan vad jag glodde. Stackarn måste ha blivit rädd.
Annars har jag världens lust att färga rött :$ kolla vad snyggt lixom..
Vet inte om jag vågar ifall håret skulle förstöras :S
Ååh nu kom mamma hem från affären med sånna hära exotic snacks! MUUMS!
Skit sugen på att lägga mig i sängen och spela HEHE ska fan göra de.
Pussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0