Onsdag 15/09-2010 Uppstart

Jag lovar att fan på heder och samvete ska jag slänga ihop en design o sätta igång med skrivandet!
Men det händer så mycket just nu och jag är alltid så trött efter skolan och på helgerna vill jag aldrig va hemma, men nu när jag raderat min bilddagbok så kommer jag ha mer tid till bloggen. Jag vill ha mer tid tid bloggen för jag vill verkligen komma igång med det här nu och hoppas att den kommer bli ganska omtyckt.
Men jag ska nu försöka börja även fast designen inte är så vacker.
Va hemma från skolan idag, mådde verkligen inte bra igår kväll och har knappt sovit. Istället följde jag med mamma till sjukhuset och hälsade på mormor som mestadels bara sov efter att alla krafter gått åt till att duscha. Min mormor lider av lung och skelett cancer och därför inte mår så bra. Efter det följde jag me mamma till jobbet och gjorde en skåpskylt till stallet.
Nu ligger jag hemma i sängen och är jätte sugen på o spela sims3 så det skare fan bli :)
Först tror  jag nog att jag ska skriva ett par rader om mig själv,
Jag heter Pernilla, är 16 år och bor i segeltorp med min mamma, hund och leopard gecko. Min pappa bor också här i segeltorp med sin fru och snart pudel valp. Mina föräldrar har vart skilda sen jag gick i tvåan. Jag har en storesyrra också som är 22år o har flyttat hemifrån sen flera år tillbaka.
Jag går nu i första ring i nacka gymnasiums frisörlinje och trivs skit bra o tycker det verkligen är skitkul! Det är just därför jag även har startat den här bloggen för att skriva ner lite vad vi gör o vad jag lärt mig o ge tips och inspiration kanske.
På fritiden så rider jag i ågesta ridskola på måndagar och är även skötare på en häst som heter Ägrim vilket jag vart nu i snart 4år. Så det kommer det skrivas lite om också. Men inte för mycket för jag vet att det inte är så poppis med häst tjat, tyvärr! Haha.
Vet inte vad jag mer direkt ska säga, mer och mer kommer ju dyka upp för varje dag som går :)
Nu ska jag verkligen ta o spela! Hörs sen,
Pussen.
Jag lovar att fan på heder och samvete ska jag slänga ihop en design o sätta igång med skrivandet!
Men det händer så mycket just nu och jag är alltid så trött efter skolan och på helgerna vill jag aldrig va hemma, men nu när jag raderat min bilddagbok så kommer jag ha mer tid till bloggen. Jag vill ha mer tid tid bloggen för jag vill verkligen komma igång med det här nu och hoppas att den kommer bli ganska omtyckt.
Men jag ska nu försöka börja även fast designen inte är så vacker.
Va hemma från skolan idag, mådde verkligen inte bra igår kväll och har knappt sovit. Istället följde jag med mamma till sjukhuset och hälsade på mormor som mestadels bara sov efter att alla krafter gått åt till att duscha. Min mormor lider av lung och skelett cancer och därför inte mår så bra. Efter det följde jag me mamma till jobbet och gjorde en skåpskylt till stallet.
Nu ligger jag hemma i sängen och är jätte sugen på o spela sims3 så det skare fan bli :)
Först tror  jag nog att jag ska skriva ett par rader om mig själv,
Jag heter Pernilla, är 16 år och bor i segeltorp med min mamma, hund och leopard gecko. Min pappa bor också här i segeltorp med sin fru och snart pudel valp. Mina föräldrar har vart skilda sen jag gick i tvåan. Jag har en storesyrra också som är 22år o har flyttat hemifrån sen flera år tillbaka.
Jag går nu i första ring i nacka gymnasiums frisörlinje och trivs skit bra o tycker det verkligen är skitkul! Det är just därför jag även har startat den här bloggen för att skriva ner lite vad vi gör o vad jag lärt mig o ge tips och inspiration kanske.
På fritiden så rider jag i ågesta ridskola på måndagar och är även skötare på en häst som heter Ägrim vilket jag vart nu i snart 4år. Så det kommer det skrivas lite om också. Men inte för mycket för jag vet att det inte är så poppis med häst tjat, tyvärr! Haha.
Vet inte vad jag mer direkt ska säga, mer och mer kommer ju dyka upp för varje dag som går :)
Nu ska jag verkligen ta o spela! Hörs sen,

Pussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0