Söndag = stallet <3

Mysig dag i stallet blev det. Kom dit runt 13 och smörjde allt. Sen borstade jag en stund och myste med min älskling<3
Han va pigg o glad idag vilekt gjorde mig på gott humör. Saknat honom jätte jätte jätte mycket!
På onsdag ska jag på mitt första US möte! Johanna hade pratat med de i deras förra möte om att jag ville gå med och de tyckte det lät som en bra idé :)
Så vi får se, ska pröva och se vad jag tycker. Trivs jag så tänker jag fortsätta! Det kanske kan få mig mer till stallet?
Sen så ska jag jobba under horse show helgen den 26-28 november med dekorationen till hindrena, vissa shower, ryttar middagen och vissa fest och press lokaler!
Egentligen så jobbar man mer än bara under helgen men eftersom jag inte kan ta ledigt och måste va pigg i skolan så behöver jag bara jobba från och med fredag kväll för de ville så gärna ha mig med igen! Så då kommer ni se mig springa runt på banan och bygga fram dekorationer och springa runt i globen bland alla kändisar ;D
Måste sova nu, har matte prov imorgon första lektionen. Måste va pigg!
Pussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0