Seeg jävla lördag<3

Idag vaknade man upp bredvid Frida och Adde som genast började slåss o fan va de höll på! Sen gulligulla dem o blö blö..
Runt tio i två drog jag från yxlö till tc för att träffa mattoo <3 fast det va typ fett onödigt för vi frog direkt, könde mig så skabbig. Ville ba hem och få duscha. Vilken jag gjorde! Käkade subway <33 sen så drog vi på bio och såg tusen gånger starkare.
Den va fan helt okej, kanske lite för överdriven i rollerna men endå sevärd. Så va den fan riktigt rolig på vissa ställen.
Påvägen hem uppför backen så gick jag och va depp över att behöva gå hem. Men vilka möter man då? Jo, Petter, Adam, Hampus och William och kvällen va räddad! Iaf fram till halv ett.. Trodde att de skulle hacka på mig men de va jätte gulliga :)
Första man får är en stor mysig kram av Adam :) som kramades ganska mycket den kvällen och tyckte jag luktade gott? Tur de..
Fick även se Petters rumpa ett ex antal gånger den kvällen och dem dansa (jag har de på film!) också vilket fan va jävligt roande. Inte nog med det så mötte vi på ännu flera från segeltorp och det vart lite vildare, lite roligare!
Adam tare lugnt, röker en cigg
Haha vette fan vad dom pysslar med, fiser Adam i ansiktet?
Min kväll vart verkligen räddad från att bli deppig, tack till sötpojkarna <3
Nu ska jag sova, ska upp "tidigt" imorgon och dra till stallet till min beeeeeebis! <3
Pussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0