Måndag :(


Urs, hatar måndagar fast endå inte. 2 frisör lektioner <3
Idag fönade jag klart vertikalen och hann klippa uppklipt på halva huvudet, ska klippa resten imorgon.
Skolsystern skulle komma och prata med oss haha om ni vet, äta frukost, alkohol och sex. Kul jul det. Men men!
Könssjukdomen syfolis har ökat genom åren (N) en creepy sjukdom som man kan dö av D: jag själv visste fan inte va det va så hon berättade att "förr i tiden så åkte sjömännen runt till olika hamnar och hade sex med varje fru han hade i hamnen och spred runt denna sjukdom, först får man ett sår och sen försvinner det och behandlar man det inte ja då dör man".. Så det är viktigt att vi testar oss! ;)

Efter skoldagen bars det av till stallet! Skulle först ha Parma vilket jag verkligen INTE hade lust med. Sen ropar Maria till mig och talar om att de va tvungen att byta hästar och att jag skulle ha Haily! Happi fejs på det och det gick suuuper tycker jag :) hon va helt sluut sötnosan. Jag fick fram henne skit bra i galoppen och jag skänkla på så mycket så hon sparka bakut haha :$ vi hade annars skänel vikning och hon gick så fint så, men hon är så rolig för så fort man börjar så går hon in mot väggen så hon blir lite för böjd men det gjorde inget för hon har sin svaghet där men annars såg det riktigt fint ut så jag e nöööjd :)
Hann borsta lite på min älskling :( han verkar så mycket gladare nuförtiden, det värmer mitt hjärta sjukt mycket <3
Ska sova hos min syster den här veckan i tallkrogen och jag är så trött så jag ska stänga av snart och försöka sova. Nervös över att inte hitta till tunnelbanan haha men men det löser sig. Det ska bara va att gå ner på en väg och gå raktfram så vi får väl se hur det går! Nu ska jag aktivera mitt CSN-kort. Har även fått papprerna och körkorts kurserna och det så jag ska betala allt när jag kommer hem till mami sen!! TIHI ne fan det räcker för idag, får jag tråkigt någon dag så ska jag skriva ner de 2 klippsetten vi lärt oss hittills :)

Pussen.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0