Härlig jävla måndag

Vaknade imorse av att mamma skrek "PERNILLA, KLOCKAN ÄR SJU! GÅ UPP!" Ba oh shit, satte inte jag klockan igår? Eller?? Stängde jag av den när jag sov? Omöjligt men fan ingen aning! Iallafall. Gick upp efter mycket tjat, va ju sten död. Kan fortfarande knapt gå efter paintballen!
Fick stjuss till tunnelbanan, kom typ en kvart försent till matten då man endå inte får någon frånvaro och rektorn stod o snacka, sen fick vi gå. På frisör tekniken idag så startade vi "hantverks orientering"s programmet första lektionen och läste lite i den boken. Lektionen efter så skulle vi göra inpackningar! Jag gjorde på Hanna och kvinnan sommna! Hahaha kände hur hon försvann mer och mer, vinglade med huvudet och sen ba ryckte hon till! Jag ba va i helvete pysslar du med? Hon ba Gud förlåt jag somnade! Drömde något.. Vad fan drömde jag?..
Fick nästan hjärtattack haha men men, hon höll på o somna sen igen nör jag gjorde huvud massage :$
Sen skyndade jag iväg till stallet, borstade bort lera på Ägrim bebiis som hon som skulle rida honom missat o lite små pyssel.
Sen medans han gick så fikade jag och mamma innan jag skulle rida Haily.
Det gick verkligen jätte bra idag! Jag är super nöjd. Vi skulle öva på o sänka och höja formen vilket Haily har mycket svårt för men Maria tyckte det gick skit bra för hon krullar enkelt ihop sig o blir inte så lång med man såg verkligen skillnaden och hon vart lång och låg o formen. Hon var dessutom pigg och jag som inte ens hade spö! Hon bröt bara av en gång i galoppen! Duktiga totto hesteeen <3
Efter ridningen så hann jag borsta en liten stund på min älskade polle, kan inte förklara hur mycket han betyder för mig min älsklingg <3
Nu ska jag sova för jag är pissigt trött, måste kolla bussen först för imorgon börjar vi 12:20! TIHI!
Fast mäklaren kommer klockan 11.00 imorgon och ska kolla på vår lägenhet, vad den kan säljas för eftersom mamma och jag vill flytta till östberga. Spännande! Men men god natt nu så skriver jag och laddar upp bilder från resan imorgon om jag inte hittar på något annat än att åka hem efter skolan.
Pussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0