Fuck.

Håller på att flippa ur, vad fan har jag gjort för att förtjäna all denna jävla smärta? Jag klarar inte av mer, vill inte ha mer, orkar inte mer. Jag vågar inte sova, jag kan inte sova. Börjat få dålig sömn, vaknar upp mitt i natten och kan inte somna om. Kan inte tyda allt det här, det är för mycket och för rörigt att kunna förstå och ens orka gå igenom. Börjar fundera på om jag valt rätt linje för mig, om jag verkligen är skapad för det här. Jag vet inte. Jag borde gå nu. Lugna ner mig, försöka gömma tankarna och sova. Men jag är så dum och söker efter det jag inte vill se.
När ska jag få vara lycklig? När är det min tur? Jag trodde jag väntat tillräckligt. Snart 2år. Jag blir tokig. Vill ta upp kontakten igen. Får inte får inte. Men jag vill. Jag vill ha tillbaka det.. Nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0