2 veckor

Det har gått två veckor nu. Det har inte vart lätt alls, tappat massa besökare o bevakare på köpet. Men jag har mått skit.
Mormor dog, vart dissad och fick halsfluss! En av de fulaste halsflussen fick jag. Jag har känt mig döende i typ en vecka och inte kunnat äta på 4 dagar vilket fått mig att gå ner 4 kilon. De ni! Fyfaan säger jag bara.
Fick tabletter som jag inte ens kunde svälja, min hals va så uppsvälld så jag vart kvävd när jag försökte svälja dem.
Har inte orkar skriva något alls, allt har vart så jobbigt och är det fortfarande. Vet inte hur det blir med bloggen framöver, jag ska försöka komma tillbaka. Kommer nog mest hoppa tillochfrån tyvärr, men så kan det gå.
Oturen är med mig och kommer alltid att vara det, jag måste bara lära mig att leva med den och klara av den.
Skulle egentligen behöva försöka sova men vill inte. För pigg. Men endå inte. Måste sova, ska försöka.
Pussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0